hello world


Nerelerdeyim ki, neden uğrayamıyorum buraya.

İşte yoğunum, iş dışı yoğunum, ben genelde kahve içerken bile yoğunum. Zavallı kafamın içi.


Cuma akşamları küçük pembe bavulu alıyorum, saat 10'dan önce başka bir şehirde olunca sanki günleri çok güzel kandırıyormuşum gibi hissediyorum. Akşama kadar çalış, akşam başka bir şehirde sofraya otur. Çandarlı'ya gittim, Eylül hali bu kadar mı güzel olur.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Tariflerimize Yorumlarınız Bizim İçin Değerlidir.
Lütfen Düşüncelerinizi Bizimle Paylaşır mısınız?