Lacock Abbey

2 cocuklu, 3 gunluk ilk gezimiz.. Bebekle gezmek cok kolay :P Zor olan, kiskanclik krizindeki 5 yasindaki abiyle, insanliktan cikmadan gezmek :P Level Zorlugu: 2986!! :))

Lacock Rahibe Manastiri. 1232 yilinda, Salisbury Kontesi Ela tarafindan kurulmus..

Gezi boyunca harita elinden dusmedi :)





Su yesilin hastasiyim :P Ama bu yesili, boyle gunes isiklari altinda 3 gun gorebilmek icin 93 gun yagan yagmurun bitisini sabirla beklemek gerekiyor :)

Abiye merak ve hayranlikla bakis :)
Yuzume yastik kapatan sahis bu mu? :P

Bloglarin ve nurturia'nin tum Ela'larina gelsin :)

Eski kadinlar ne caliskanlarmis :)

Bakalim bu tavani hatirlayan olacak mi? ;))




Zamanin izleri..



hmm.. saglam tas bu duvarlar, kisin sicak, yazin serin tutar :P

oohh yeaah :))

Ondeki, 13. yuzyildan kalma orjinal taslar.. Arka zemindeki 19. yuzyildan kalma..

Ic avlu.


Manastirin diger bolumundeki muze evden.. Eski zaman, zengin cocuk oyuncaklari :)


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Tariflerimize Yorumlarınız Bizim İçin Değerlidir.
Lütfen Düşüncelerinizi Bizimle Paylaşır mısınız?