Merkez Londra'da park yeri o kadar buyuk sorun ki, bu sokakta yasayanlar icin yolun tam ortasins park yeri yapmislar :) bi yanlari gelis, bi yanlari gidis :)

Published with Blogger-droid v2.0.6

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Tariflerimize Yorumlarınız Bizim İçin Değerlidir.
Lütfen Düşüncelerinizi Bizimle Paylaşır mısınız?