Merkez Londra'da park yeri o kadar buyuk sorun ki, bu sokakta yasayanlar icin yolun tam ortasins park yeri yapmislar :) bi yanlari gelis, bi yanlari gidis :)
Published with Blogger-droid v2.0.6
Hiç yorum yok
:
Yorum Gönder
Tariflerimize Yorumlarınız Bizim İçin Değerlidir. Lütfen Düşüncelerinizi Bizimle Paylaşır mısınız?
Hiç yorum yok :
Yorum Gönder
Tariflerimize Yorumlarınız Bizim İçin Değerlidir.
Lütfen Düşüncelerinizi Bizimle Paylaşır mısınız?